dinsdag 29 maart 2011

Intro: Zeezout gaat bloggen

In deze kakelverse blog zal een bonte schakering van gedachten, ideeën, inspiraties, humor en nog veel meer verschijnen. Het gaat daarbij om de dingen van het leven, zoals het leven met een burnout, hoe overleef je geldproblemen of mentale stoornissen, het omgaan met religie of geloof, hobby's en semi-beroepen zoals poker en forex, maar ook over vissen, emoties, liefde en verzin nog maar wat van die mooie woorden. Wie weet begin ik zelfs een vervolgverhaal...

Het gaat er vooral om dat het herkenbaar wordt en een steuntje in de rug kan zijn voor anderen, of een grijns kan brengen op een vermoeid gelaat. Wordt iemand erdoor opgebeurd, dan ben ik blij. Kan iemand er smakelijk om lachen, dan is dat ook prima.

Ik neem meestal niet echt een blad voor de mond. Daarom geef  ik nu alvast aan dat het nooit mijn bedoeling is om iemand te kwetsen of beschadigen. Ik hou er gewoon van om open te zijn over de dingen die me bezig houden en waar ook anderen mee kunnen worstelen. Voel jezelf dus niet aangevallen door domme uitdrukkingen of vage uitspraken: ik ben ik en dat is al genoeg om mee te worstelen...

Hoe dan ook: welkom bij "Overleven volgens Zeezout"!


Zeezout, 29 maart 2011

4 opmerkingen: